چک ‌کردن سئو سایت راه‌حلی قدرتمند برای رسیدن به نتایج برتر گوگل

چک کردن سئو سایت به شما کمک می‌کند بهینه‌بودن وب‌سایتتان برای موتورهای جست‌وجو را بررسی کنید. به کمک این بررسی‌ها می‌توانید مسائل اصلی که مانع پیشرفت و افزایش رتبه سایتتان می‌شوند را شناسایایی و رفع کنید. هر زمان که شخصی عبارتی را جست‌وجو می‌کند، موتور جست‌وجو به‌دنبال ارائه پاسخ مناسب و کامل به او است. موتورهای جست‌وجو سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف سایت‌ها را بررسی می‌کنند تا مشخص کنند کدام سایت واجد شرایط رتبه‌بندی برای آن عبارت جست‌وجوشده ا‌ست.
چک کردن سئو روشی قدرتمند برای تشخیص و محک‌زدن عملکرد وب‌سایت است. تجزیه و تحلیل دقیق به شما کمک می‌کند اطلاعات مهمی درباره استراتژی سئوی سایتتان به دست آورید و تغییرات لازم را اعمال کنید. درواقع، این روش می‌تواند اصلاحاتی برای به حداکثررساندن عملکرد وب‌سایت و بازگشت سرمایه‌تان ارائه دهد. در این مقاله اهمیت چک کردن سئو سایت را بررسی کرده و ابزارهایی را برای انجام این کار معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

اهمیت و دلایلی که باید سئو سایتتان را چک کنید!
چک کردن سئوی سایت بخشی ضروری از به‌روز نگه‌داشتن استراتژی سئوی وب‌سایت است. اگر به‌صورت دائم و منظم وب‌سایتتان بهینه شود، شاهد افزایش منظم ترافیک سایتتان خواهید بود. چراکه وب‌سایتتان باید بتواند میزان فروش و سرنخ‌هایی که به‌وسیله کسب‌وکارتان دریافت می‌کنید، افزایش دهد.

وب‌سایت کسب‌وکارتان باید بتواند در دسترس مشتریانتان باشد و موتورهای جست‌وجو مانند گوگل دسترسی بهتری به آن داشته باشند. فرقی نمی‌کند خودتان روی سئوی وب‌سایتتان کار می‌کنید یا کار را به یک آژانس سئو سپرده‌اید، چک کردن سئو به‌صورت منظم اهمیت بالایی دارد. بررسی سئوی سایت تعیین می‌کند که تا چه اندازه در این سرمایه‌گذاری موفق بوده‌اید. در ادامه برخی از مهم‌ترین دلایل بررسی سئوی سایت را بیان می‌کنیم.

چیدن یک استراتژی سئوی موفق

مهم‌ترین بخش تدوین استراتژی سئوی قوی، چک کردن سئو سایت است. زمانی‌که سئوی وب‌سایت در روزهای اولیه شروع به سر می‌برد، مهم است از یک روش موثر برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده شود. چک کردن سئو می‌تواند نشان دهد که چه اقداماتی مفید بودند و چه اقداماتی باید بهینه شوند تا عملکرد وب‌سایتتان بهبود پیدا کند.

بررسی سئوی وب‌سایت به‌صورت منظم، یک راه عالی برای اطمینان از بهینه‌بودن سایتتان است. این کار به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای بهینه‌سازی سایتتان برای موتورهای جست‌وجو پیش بگیرید. در واقع، این بررسی و ارزیابی‌ها برای موفقیت سایتتان بسیار ضروری هستند.

تکامل و تغییر دائم الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو

تمام موتورهای جست‌وجو مانند گوگل به‌صورت مداوم در حال تکامل هستند و الگوریتم‌های خود را برای ارائه تجربه کاربری بهتر، به‌روز می‌کنند. بارها اتفاق افتاده است که بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌دلیل به‌روزرسانی بزرگ الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو، بخش بزرگی از ترافیک وب‌سایتشان را از دست داده‌اند. برای جلوگیری از بروز چنین فاجعه‌ای، نیاز است به‌روزرسانی‌ها به‌صورت مکرر بررسی شوند. پس از آن، تنظیمات و تغییرات لازم در وب‌سایت اعمال شود. درواقع بررسی سئو و وضعیت سایت برای رسیدن به نتایج مطلوب حائز اهمیت است.

اگر میخوای یک (منبع) معتبر معرفی کنم که بتونی اطلاعاتی راجع به تمام الگوریتم های گوگل بدست بیاری کلیک کن.

رفع خطاهای احتمالی سایت

چک کردن سئو در ارزیابی وضعیت وب‌سایت نقش بسزایی دارد. با بررسی منظم می‌توانید به این موضوع پی ببرید که آیا لینک‌ها و ریدایرکت‌ها به‌خوبی کار می‌کنند. همچنین می‌توانید صفحاتی که به هر دلیلی پیدا نمی‌شوند را هم پیدا کنید. به‌صورت کلی، بررسی سئوی سایت کمک می‌کند تا هر خطایی که ترافیک سایتتان را کاهش می‌دهد، شناسایی و رفع کنید.

بهینه‌سازی نسخه موبایل وب‌سایت

این روزها که استفاده از گوشی‌های هوشمند گسترش یافته است، گوگل بیش‌از هر زمان دیگری به بهینه‌بودن نسخه موبایل سایت‌ها اهمیت می‌دهد. البته، بهتر است بدانید گوگل ایندکس‌شدن سایت در تلفن همراه را پیش از نسخه دسکتاپ بررسی می‌کند. پس‌از آن سایت را بر اساس نتایج حاصل از عملکرد وب‌سایت در گوشی‌های هوشمند رتبه‌بندی می‌کند.
به بهینه سازی نسخه موبایل در وب سایت در اصطلاح ریسپانسیو میگویند.

ارزیابی رقبا

چک کردن سئو سایت می‌توند بینش‌هایی درباره وب‌سایت رقبا؛ از نقاط ضعف گرفته تا نقاط قوت را ارائه دهد. به‌ این ترتیب، می‌توان بینش‌هایی در مورد رتبه‌بندی سئوی رقبا به‌دست آورد و تعیین کرد که از چه کلمات کلیدی‌ای استفاده می‌کنند. همچنین، اگر عملکرد خوبی دارند، می‌توان بررسی کرد که آیا می‌توان از همان عبارات کلیدی در استراتژی سئوی وب‌سایت خود استفاده کرد یا نه.

علاوه‌بر این، بررسی سئو می‌تواند به شما کمک کند روی کلماتی کار کنید که رقبایتان رتبه خوبی در آن‌ها ندارند. به ‌این ترتیب می‌توانید رتبه‌تان در آن کلمات را افزایش دهید. به‌صورت کلی، داشتن درک از رقابت همیشه برای کسب‌وکارها مهم است؛ به‌ویژه اگر آن‌ها در نتایج جست‌وجوی گوگل از شما جلوتر باشند.

رتبه‌بندی کلمات کلیدی و پیشرفت

بهترین راه برای اینکه بدانید استراتژی سئوی سایتتان کارآمد است یا نه، ارزیابی و نظارت بر کلمات کلیدیتان است. چک کردن سئو به‌صورت منظم اطلاعاتی در مورد عملکرد کلی وب‌سایتتان و کلماتی که می‌خواهید در آن‌ها رتبه بگیرید، ارائه می‌دهد. با تجزیه و تحلیل سئوی وب‌سایت می‌توانید به‌صورت منظم و مکرر وب‌سایتتان را بر اساس عملکرد رتبه‌بندی کلمات کلیدی‌تان به‌روز کنید.

ارزیابی ترافیک وب‌سایت

با کمک ابزارهای تجزیه و تحلیل سئوی وب‌سایت مانند گوگل سرچ کنسول می‌توانید از میزان کلیک‌های انجام‌شده روی لینک‌ها و میزان جست‌وجوی وب‌سایت مطلع شوید. افزایش کلیک و تعداد بازدیدها نشانه خوبی از این است که استراتژی سئوی وب‌سایتتان درست عمل می‌کند.

ارزیابی سئو تکنیکال

یک بررسی سئوی خوب می‌تواند به شناسایی طیف گسترده‌ای از مسائل فنی سئو کمک کند. این بررسی را می‌توان به بررسی استحکام ساختمان نسبت داد. ممکن است کار خوب به نظر برسد؛ اما زیرساخت ضعیف می‌تواند مشکلات بزرگی به همراه داشته باشد. چک کردن سئو به بررسی مسائل فنی از جمله سرعت وب‌سایت، مشکلات تغییر مسیر صفحات، مسائل مربوط به معماری سایت و کدنویسی می‌پردازد.

بررسی بک‌لینک‌ها

بک‌لینک‌ها هنوز هم در الگوریتم‌های گوگل مهم‌اند. هر چه لینک‌های معتبر بیشتری در سایتتان داشته باشید، رتبه سایتتان هم افزایش پیدا خواهد کرد. بسیار مهم است منبع بک‌لینک‌های سایت را بدانید. اگر لینک‌های بی‌کیفیتی دارید، بسیار مهم است هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنید. با این‌که بک‌لینک اهمیت بالایی دارد؛ اما بهتر است برای بک‌لینک‌ها هزینه نکنید. بهترین راه برای دریافت بک‌لینک، تولید محتوای کاربرپسند و خوب است که افراد خودشان به محتوای شما لینک دهند.

نحوه چك‌كردن سئو سايت چگونه است؟

هر بازاریاب دیجیتالی می‌داند که این روزها سئو بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. با ظهور هر روزه روش‌های جدید جست‌وجو مانند انقلاب هوش مصنوعی، نیاز است از همان ابتدا عملکرد سئوی وب‌سایتتان را کنترل کنید. با چک کردن سئو وب‌سایتتان به‌صورت منظم، می‌توانید مشکلات احتمالی را برطرف کنید و سایتتان را در اوج نگه دارید. در چنین مواردی، استفاده از ابزارهای مختلف سئو می‌تواند شما را در بررسی وضعیت سئوی وب‌سایتتان یاری کند.

خواه بخواهید رتبه سایتتان را بررسی کنید یا میزان بهینه‌بودن صفحات سایت را بسنجید، ابزارهای سئو می‌توانند یک راه نجات واقعی باشند. به کمک ابزارهای متنوعی که به‌صورت آنلاین در دسترس‌اند می‌توانید وب‌سایتتان را همان‌طور که گوگل و موتورهای جست‌وجو به آن نگاه می‌کنند، ببینید. این‌گونه می‌توانید صفحات و مواردی که به بهبود نیاز دارند، شناسایی کنید.

مدت زمان بارگذاری سایت را بررسی کنید

در اولین مرحله از چک کردن سئو باید سرعت وب‌سایتتان را بررسی کنید. بسیاری از افراد در برخی مواقع اهمیت این موضوع را نادیده می‌گیرند یا حتی از این موضوع مطلع نیستند. بر اساس تحقیقات انجام‌شده گوگل، احتمال خروج بازدیدکنندگان از وب‌سایت پس‌از حدود 5 ثانیه بعد از بارگذاری صفحه، 90درصد افزایش می‌یابد. پس‌از 6 ثانیه هم احتمال خروج تا حدود 106درصد افزایش پیدا می‌کند.

اگر در شروع کار، سرعت سایتتان پایین باشد، تاثیر منفی در سئوی سایت شما خواهد داشت. به این معنی که با مشکلاتی مانند افت رتبه، افزایش نرخ پرش و کاهش فروش روبه‌رو خواهید شد. اگر وب سایت شما کند است، سئوی شما ضعیف خواهد بود. این بدان معناست که شما می توانید با مشکلات مختلفی از جمله افت رتبه گوگل، نرخ پرش بالا و نتایج فروش پایین روبه‌رو شوید.

رتبه‌بندی روی کلمات کلیدی خاص را در نظر بگیرید

مهم است بدانید هر کدام از صفحات وب‌سایتتان با توجه به عبارت کلیدی خاص چه تاثیری در افزایش ترافیک ورودی وب‌سایت شما دارد. پیداکردن کلمه کلیدی مناسب و پاسخ‌دادن به نیاز کاربر بهترین راه برای موفقیت طولانی‌مدت در سئو است. هنگامی‌که رتبه‌بندی کلمات کلیدی‌تان را بدانید، می‌توانید تشخیص دهید که در مسیر درستی قرار دارید یا نه. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای بررسی رتبه عبارات کلیدی خاص، استفاده از ابزارهایی همچون Ranking SE است.

سازگاری با موبایل را بررسی کنید

در عصر حاضر، موبایل‌دوستی وب‌سایت یک امر ضروری و مهم در رتبه‌بندی گوگل است. از آن‌جایی که کاربران موبایلی بیشترین سهم کاربران آنلاین را به خود اختصاص داده‌اند، توجه به این موضوع حائز اهمیت است. بهینه‌سازی وب‌سایتتان برای کاربران تلفن همراه بسیار مهم است. بهتر است مطمئن شوید که در نسخه موبایل، سایتتان بهینه‌تر نمایش داده می‌شود.

برای این‌که بتوانید سایتتان را از لحاظ سازگاری با موبایل بررسی کنید، می‌توانید از ابزار Varvy استفاده کنید. به کمک این ابزار می‌توانید موبایل‌دوستی وبسایتتان را بهبود ببخشید و تاثیر مثبتی بر افزایش رتبه سایت داشته باشید. این ابزار مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر از جمله بهینه‌سازی سرعت صفحه، امنیت وب‌سایت و… را هم ارائه می‌دهد.

ساختار فنی سایت را بررسی کنید

در چک کردن سئو مهم است وب‌سایت را از تمام لحاظ بررسی و ارزیابی کنید. سئوی تکنیکال به ایجاد پایه‌های محکم سایت کمک می‌کند. اگر نمی‌خواهید خانه‌تان را خراب کنید، باید هر سطح از نیازهای فنی سئو را برآورده کنید.

آیا وب‌سایتتان محتوای باکیفیتی دارد؟
جذابیت بصری وب‌سایتتان چگونه است؟
تجربه کاربری وب‌سایتتان در چه وضعی‌ست؟
تعامل کاربران چگونه است؟

برای درک بهتر نحوه عملکرد سئوی فنی سایتتان، می‌توانید از وب‌سایت Grader HubSpot استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند فرصت‌های بهینه‌سازی سایتتان برای موتورهای جست‌وجو را شناسایی کنید. با این ابزار گزارش‌های شخصی‌سازی‌شده را بر اساس عملکرد وب‌سایت، سئوی داخلی، امنیت و موبایل‌فرندلی به دست می‌آورید.

کیفیت محتواهایتان را بسنجید

ایجاد یک محتوای عالی برای ایجاد ترافیک از موتورهای جست‌وجو و کسب رتبه بالاتر برای عبارات کلیدی هدف کافی نیست. شما باید بتوانید با درک کاربران، نیازشان را برطرف کنید و از محتوای کاربرپسند برای بهبود سئوی وب‌سایت استفاده کنید.

در چک کردن سئو مهم است محتوای تولیدشده را به‌خوبی بررسی کنید که آیا محتوای مناسبی برای پاسخ‌گویی به اهداف مخاطبانتان است یا نه. درصورتی‌که محتوایتان را با توجه به اهداف کاربران بهینه نکنید، ممکن است ارزش آن کاهش پیدا کند و رتبه خوبی دریافت نکنید. سعی کنید محتواهای سایتتان به تمام سوالات کاربران پاسخ دهد و برای موتورهای جست‌وجو هم بهینه شده باشد.

لینک‌های داخلی را بررسی کنید

لینک‌سازی داخلی از جهت‌های مختلف سئو بسیار مهم است. لینک‌های داخلی علاوه‌بر کمک به ماندگاری بیشتر کاربران در سایت، درهایی را برای واردشدن از صفحه‌ای به صفحه دیگر باز می‌کنند. با این حال، زمانی‌که یک وب‌سایت، بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود، حفظ ساختار پیوندی محکم و ثبات دشوارتر می‌شود.

جان مولر می‌گوید “نحوه پیوند صفحات وب‌سایتتان به گوگل کمک می‌کند چگونگی ارتباط صفحات و نقش آن‌ها را درک کند.” در بررسی و چک کردن سئو ساختار بهینه را انتخاب کنید که تا حد زیادی می‌تواند نیازهای کسب‌وکارتان را برآورده کند. برای اطمینان از این‌که لینک‌های شما در وب‌سایتتان چگونه کار می‌کنند، می‌توانید از افزونه کروم Check My Links استفاده کنید. این ابزار لینک‌ها و پیوندهای خوب را با رنگ سبز و پیوندهای نادرست و بد را با رنگ قرمز مشخص می‌کند. این‌گونه می‌توانید اقدامات لازم برای رفع هر چه سریع‌تر این مشکلات را پیش بگیرید.

چه ابزارهایی برای چک کردن سئو سایت وجود دارد؟

برخی کمپانی‌ها از جمله گوگل مجموعه‌ای از ابزارها را برای چک کردن سئو، تحلیل و بهبود وضعیت ارائه می‌دهند. در ادامه بهترین ابزارهای سئو برای بررسی سئوی سایت را معرفی می‌کنیم. خواهیم گفت که آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند و هر کدام چه مزیت‌هایی دارند.

Google Search Console برای سئو تکنیکال

گوگل سرچ کنسول از ابزارهای رایگان سئو است که به شما امکان می‌‎دهد سلامت و عملکرد سایتتان را بررسی کنید. از این ابزار می‌توانید برای کمک به بهبود رتبه‌تان در نتایج موتورهای جست‌وجو استفاده کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید جزئیات تغییرات ترافیک جست‌وجوی سایتتان را بینید. به ‌این ترتیب می‌توانید به این موضوع پی ببرید که استراتژی‌تان به‌خوبی کار می‌کند یا نه. از سرچ کنسول می‌توانید برای پی‌بردن به موارد زیر استفاده کنید.

عملکرد سایتتان را در گوگل بدانید.

صفحاتی که گوگل می‌تواند پیدا و فهرست‌بندی کند، بررسی کنید.
مشکلات فنی سئو را برای بهینه‌سازی وب‌سایتتان شناسایی کنید.
Google Analytics برای ارزیابی عملکرد وب‌سایت
گوگل آنالیتیکس یک پلتفرم تجزیه و تحلیل رایگان است که عملکرد وب‌سایت را بررسی می‌کند. هنگام چک کردن سئو بهتر است به داده‌هایی که این ابزار ارائه می‌دهد هم توجه داشته باشید. با استفاده از این ابزار می‌توانید گزارش‌های تحلیلی برای تعیین اولویت‌های سئو به دست آورید. در حالی که سرچ کنسول بر موتورهای جست‌وجو تمرکز دارد، گوگل آنالیتیکس متمرکز بر کاربر است.

جمع‌آوری داده‌های وب‌سایت، پردازش داده‌ها و تولید گزارش از جمله کاربردهای گوگل آنالیتیکس هستند. به کمک گزارش‌های ارائه‌شده توسط این ابزار می‌توانید مشکلات سئوی سایت را بررسی کنید و استراتژی مناسبی بچینید.

Google Business Profile برای سئوی محلی

این ابزار رایگان بر ظاهر کسب‌وکارتان در جست‌وجو، نقشه‌ها و صفحه  خرید گوگل تاثیر می‌گذارد. به کمک این ابزار می‌توانید بازدیدکنندگان محلی را افزایش دهید. همچنین در اشتراک‌گذاری اطلاعات کسب‌وکار به مخاطبان و کسب اعتبار هم موثر است.

PageSpeed Insights برای تجربه کاربری

یک ابزار UX رایگان است که سرعت صفحه یک وب‌سایت را بررسی می‌کند. هنگام چک کردن سئو با این ابزار امتیازی بین 0 تا 100 را به صفحات در تلفن همراه و دسکتاپ خواهید دید. بهتر است بدانید گوگل از این ابزار برای رتبه‌بندی سایت یا محتوای شما استفاده نمی‌کند. این ابزار نشان‌دهنده عواملی‌ست که بر سئوی سایت تاثیرگذارند. هر چه امتیاز بالاتر باشد به این معناست که سایتتان سریع‌تر است. با توجه به این مورد، به احتمال زیاد تاثیر مثبتی بر رتبه‌بندی سایتتان خواهد داشت.

Google Trends  

یکی دیگر از ابزارهای رایگان گوگل است که از داده‌های زمان واقعی برای بررسی محبوبیت عبارات جست‌وجوی گوگل استفاده می‌کند. به کمک این ابزار می‌توانید رقبایتان را زیر نظر داشته باشید، استراتژی سئو محلی‌ را بهینه کنید و موضوعات پرطرفدار برای تولید محتوا را بیابید.

 

Google Keyword Planner

تحقیق کلمات کلیدی برای رسیدن به نتایج مطلوب از جمله اقدامات لازم در سئوی سایت است. کیورد پلنر از ابزارهای رایگان گوگل برای تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) است. این ابزار از لحاظ فنی برای تبلیغات کلیکی مناسب است؛ اما همچنان برای تحقیقات کلمات کلیدی بهترین انتخاب است.

کیورد ریسرچ به شما کمک می‌کند جایگاه و مخاطبان هدفتان را به‌خوبی بشناسید. استفاده از عبارات کلیدی مرتبط در محتوای وبسایت به معنی احتمال جذب ترافیک بیشتر است. بدون تحقیق کلمات کلیدی ممکن است کلماتی را هدف قرار دهید که هیچ‌کس به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد. در نتیجه، ترافیک ارگانیک وب‌سایتتان کاهش پیدا می‌کند.

Mobile-Friendly Test برای بررسی قابلیت استفاده از موبایل

همان‌طور که اشاره کردیم، هنگام چک کردن سئو نیاز است وب‌سایت را از لحاظ سازگاری با تلفن همراه بررسی کنید. Mobile Friendly به شما این امکان را می‌دهد موبایل‌دوست‌بودن وب‌سایتتان را بررسی کنید. این ابزار به شما اطلاع می‌دهد که آیا صفحات وب‌سایتتان برای موبایل بهینه شده‌اند یا نه.

Rich Results Test برای نتایج سرچ پیشرفته

توسط این ابزار می‌توانید به این موضوع پی ببرید که صفحات وب‌سایتتان به‌عنوان یک نتیجه جست‌وجوی غنی رتبه‌بندی شده‌اند یا نه. از تست نتایج غنی گوگل می‌توانید برای تنظیم صحیح داده‌های ساختاریافته‌تان استفاده کنید. به‌این ترتیب، موتورهای جست‌وجو می‌توانند اطلاعات را به‌راحتی جمع‌آوری کند.

بهترین روش چک کردن سئو سایت

بدون شک ابزارهای مختلفی برای چک کردن سئو سایت وجود دارند که از هر کدام می‌توان برای به‌دست‌آوردن برخی اطلاعات استفاده کرد. به‌صورت قطعی نمی‌توان گفت که بهترین روش، کدام است. بهترین روش برای بررسی سئو با بودجه و تخصص کارشناس سئو در استفاده از ابزارها ارتباط زیادی دارد. می‌توان گفت بهترین روش چک کردن سئو سپردن کارها به یک تیم باتجربه است.

چک کردن سئو سایت با کافه سئو

از آخرین‌باری که سئوی وب‌سایتتان را بررسی کرده‌اید چقدر می‌گذرد؟ آیا می‌خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید؟ اگر مدتی از چک‌کردن سئو سایتتان می‌گذرد، وقت آن است دوباره نظارت کنید. استفاده از ابزارها و روش‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، می‌توانند یاری‌کننده شما در رسیدن به نتایج بالاتر گوگل باشند. اما بهترین راه برای بهبود نتایج، کار با تیم با تجربه است. کارشناسان سئوی تیم کافه سئو با بررسی سایتتان مشکلات احتمالی را برطرف می‌کنند. تیم متخصص سئو به شما در برنامه‌ریزی یک استراتژی خوب برای پیشی‌گرفتن از رقبایتان کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک وب‌سایتتان را افزایش دهید و به رتبه‌های بالاتر دست یابید، چک کردن سئو راه‌حلی مطمئن برای این کار است. الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو دائم در حال تغییر هستند؛ به همین دلیل ممکن است روشی که دیروز کار می‌کرد، امروز کار نکند. ضروریست به‌صورت منظم وب‌سایتتان را بررسی و مشکلات احتمالی را برطرف کنید. اگر می‌خواهید عملکرد وب‌سایتتان را بهبود ببخشید و ترافیک ورودی سایتتان را افزایش دهید، همین حالا می‌توانید از کافه سئو کمک بگیرید. کافیست از طریق راه‌های ارتباطی با تیم کافه سئو تماس بگیرید و سفارش سئو سایتتان را ثبت کنید.